tisdag 24 juli 2012

Vardagsmotion... Blä...

Jo jag vet. Man ska tänka positivt. Då blir det roligare. Visualisera målet. Berömma sig själv. Det är sant och jag försöker verkligen göra det. Samtidigt är jag barnsligt förtjust i nyheter. Äälskar att hoppa på allt nytt och prova olika saker. Som när zumba kom till stan...

Hur ska min nyhetshets fungera ihop med vardagsmotion då? Det låter ju som samma sak. Läääänge. Men måste det vara så? Min vardagsmotion får nog lov att variera sig. Då når man väl ändå målet? Samtidigt som jag får må gott! ;-)

Kram Mig

Ps. Vikten då? Jo det var ju lite för bra igår. 74,6 idag. Ds.

2 kommentarer:

  1. Cykla, simma, kuta... Ny luft, nytt grus och nytt vatten varenda gång, jag lovar ;-) Stå och torrjucka i storsamling bränner inte värst med energi... eller?
    //Isak

    SvaraRadera
  2. Tyvärr Isak, delar inte din mening där. Själv är jag ju eg helt dansfrälst och pass som liknar dans är aaaaldrig fel!! Att dessutom ha kul tillsammans med andra, det Höör ju inget! ;-)

    SvaraRadera