torsdag 26 juli 2012

Semestermat

Mmm, nu har det blivit en del semestermat. Grillat och gott. Men jag HAR faktiskt ätit rejält med sallad till och undvikit feta såser. Och inte vin lika ofta. Känner mig lite nöjd med det. Men när det är varmt, som det faktiskt var igår, blir man ju också saltsugen. Så det blev chips. Inte massor och det VAR faktiskt den lättare varianten... Men jag vet, ska jag få bra resultat måste det till lite striktare mat just nu. Och mer motion.

Jag har inte motionerat på två dagar. Först bromsade mannen mig i förrgår: Du kommer att tröttna, du behöver inte springa varje dag. Klokt. Men igår var det för varmt. Idag lite trädgårdarbete, men det ger ju ingen kondis, så jag ska försöka ut idag... Rapport följer! ;-)

Vikt 75,4.

Kram Mig

1 kommentar:

  1. i stället för vanliga chips unnar jag mig tacochips natchos.
    jag har till låtit mig äta poppcorn i bland om.jag är sugen. ;-)
    lycka till

    SvaraRadera