fredag 24 augusti 2012

På rätt väg - enkelt?

Det är så skönt. Och just nu så enkelt. Att bara fortsätta med min kost. Det bara funkar. Att tacka nej och att välja annat. Inte så svårt. Jo, lite envis är jag allt... Trots att det ibland är lite stökigt att komma på mat och att fixa till den. Men varför ta den enkla vägen?

Jag måste skryta lite också; Två hål in på skärpet!! Och bekvämare i baddräkt. Det är klart att det bidrar till envisheten. Varför sluta när det går så bra!?

Imorgon är det dags att springa. Ja, eller jogga i MIN takt. Hm. Den delen med motion har gått sådär på sistone. Jag har både varit sjuk och faktiskt inte hunnit. Faktiskt. Så det blir spännande att se om jag alls orkar runt. 5 km. Inte så långt? Jo, för mig! Träningen slutade tyvärr vid drygt 3. Hm. Nåja, jag är i alla fall lättare!! Håll en tumme!

71,8

Kram Mig

1 kommentar:

  1. Härligt L8!!! Det är skönt med medvind!!! Keep up the good work!!!

    //Isak

    SvaraRadera