söndag 12 augusti 2012

Allt blir roligare med musik

Hej igen!

Nu har jag inte skrivit om motion på ett tag. Varför? Avslöjad! ...bara av en enda orsak; trist att erkänna att jag inte motionerat. Men idag kan jag skriva det för igår körde jag en timme på step-maskinen! Tjohoo! För det var skönt och det var kul!

Kul att motionera var det kanske främst för att jag körde till "Lotta på Liseberg" med massor av kul och pigg musik! Och så är det ju med musik för mig; allt blir roligare! Tom städa går lättare. Att springa i skogen borde kanske eg främst vara en naturupplevelse. Men för mig får musiken mig att hela tiden göra lite mer, pressa mig lite till. (Fortfarande på min nivå...;-) Skönt att hitta det som peppar lite till!

Och häääärligt att få gå bort och äta och bli bjuden på en dignande GI-meny! Uuunderbar lyx!!

- Lycka till med dina må-bra-mål!

Kram Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar